Rory-Sutherland
Foto: Dolph Cantrijn
Verenigd Koninkrijk, 1965
PR-man

Rory Sutherland

Rory Sutherland wordt algemeen beschouwd als een van de meest originele denkers uit de huidige marketing- en reclame-industrie. In een even grillige als spectaculaire loopbaan (hij begon als leraar klassieke talen) is hij opgeklommen tot vice chairman van de Ogilvy Group, een van de machtigste reclamebureaus ter wereld. Hij zag als een van de eersten de verregaande mogelijkheden van het internet en is tot op de dag van vandaag een welbespraakte, uitgesproken aanhanger van de digitale revolutie. Hij verzorgt de veelgelezen column ‘The Wiki Man’ in The Spectator.

Publiceerde in

Tijdschrift Nexus
2013

Nexus 63

Hoe veranderen we de wereld?

Spreker bij

change-the-world

Conferentie

Nexus-conferentie 2012

How to Change the World?

2 december 2012 13.00 - 17.30 Stadsschouwburg Amsterdam

Rory Sutherland on perception.